FEBERuari

20140205-180415.jpg
Februari började med feber och förkylning. Roligare kunde man ju ha. Igår sov jag mest hela dagen. Idag har orken räckt till att titta på några avsnitt av Downtown Abbey. Jag orkade också göra en denna dunderbrygd. Rena medicinen mot förkylningar. Åtminstone god och nyttig.
Dunderdryck
Ta valfri mängd citrusfrukter. Jag använde 1 blodgrape, 3 små blodapelsiner och 1 vanlig apelsin, som jag körde i råsaftcentrifugen tillsammans med en liten bit ingefära. Sedan finhackade jag en bit röd chili och blandade i. Tillslut smakade jag av med 1 tsk honung.

20140205-180442.jpg

Kommentera

