Snart har vi jul här i vårt hus

20131029-171758.jpg
I alla fall verkar det så när man tar en tur på stan. I varenda affär är det fullt med julpynt och i blomsteraffärerna kan man köpa hyacinter och amaryllis. Men hallå det är nästan två månader kvar! Nog för att jag gillar julen och tiden innan men jag är så gammaldags att jag väntar till första advent innan jag börjar engagera mig i det där. Fast riktigt konsekvent är jag kanske inte för idag åt jag en saffransbulle och jag har också provsmakat på glöggen.

One thought on “Snart har vi jul här i vårt hus

Kommentera

