På mitt nattygsbord

2013-04-06 17.37.57

2013-04-06 17.38.59Växthuset – det lustfyllda rummet av Marie Åberg Secher ger både inspiration och handfasta tips för det kommande växthusbygget.

2013-04-06 17.39.13Vi brukar ofta beställa våra fröer från Runåbergs fröer. De har med jämna mellanrum gett ut en frökatalog med sitt sortiment men också med information och såtips för alla olika arter.  Nu har Johnny Andreasson gjort en bok av detta med namnet Runåbergs fröer. Boken har också en del med hur man lyckas med ekologisk odling.

2013-04-06 17.40.15Den enda boken jag köpte på bokrean i år var förstås en kokbok.  Lotta Lundgrens bok Om jag var din hemmafru innehåller förutom goda recept också häftiga bilder och roliga texter.

2013-04-06 17.38.44Havsmannen av Carl-Johan Vallgren har jag ännu inte hunnit börja på men det är nästa bok i min läsecirkel. Ska försöka komma igång med den snarast så att jag inte är ute i sista minuten som vanligt.

Kommentera

