En utmärkelse

En utmärkelse kom från Monica. Tack så mycket för den! Med utmärkelsen följde några frågor och här kommer svaren.

 

1. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär eller delfindressör.

2. Vad är du idag? Socionom, så det blev inte djur jag jobbar med utan människor.

3. Vart vill du resa? Alltid till Italien, men Island står också högt på önskelistan.

4. Var ser du dig själv om fem år? Här i Skullalund. Drömmen är att kunna vara mer hemma och mindre på jobbet.

5. Rött eller vitt? Rött.

6. Sommar eller vinter? Hösten är min absoluta favoritårstid, men nu gällde det sommar eller vinter. Även om jag är rätt less på vintern just nu väljer jag nog den i trots allt.

7. Skog eller hav? Både och. Uppväxt vid havet så har den en särskild plats i hjärtat men skogen är också en stor del av mig.

8. Vad gör dig ledsen? Orättvisor. Maktmissbruk.

9. Vad är det bästa du vet? Champagne, påta i trädgården och äta god mat.

 

Skickar utmärkelsen vidare till några andra fina bloggtjejer – Nette, Christin, Tamara och Sussie.

 

Kommentera

