Ekologiskt julspa

Lagom till julbadet kom det ett paket från Eko i lådan. Det är en låda man kan prenumerera på och som är fylld med olika ekologiska produkter, allt från te, choklad, shampoo, hudvård, städmaterial m.m. Jag läste först om lådan hos Christin och blev nyfiken och beställde en egen. Du kan välja att beställa en enstaka låda eller teckna dig för en prenumeration. Ett bra sätt att testa olika ekologiska produkter.

Lådan innehöll ett te från Clipper (som är mitt favoritte),  nattcreme,  rengöringsgel, badskum, två bodylotion, ekorondeller, fikon och choklad. Nu ska jag lägga mig i julbadet och mumsa fikon och choklad och lyssna på julmusik.

4 thoughts on “Ekologiskt julspa

  1. Är det ditt badrum? Snyggt draperi! Hoppas att du fick en skön spa-stund. I morgon är det min tur. Då har vi vår traditionella bastukväll hos svärföräldrarna, numera inkluderar den även badtunna.

Kommentera

