En utmärkelse!

Jag har fått min första utmärkelse här i bloggvärlden och det från Christin som som har den inspirerande bloggen Live your dream. Det är en pysslig tjej med många spännande projekt i sitt liv.Jag blev så glad för min utmärkelse så jag fortsätter att dela utmärkelsen vidare till några av de bloggar jag tycker om att besöka.

Nette –  Bor i ett fint hus och är intresserad av trädgårdsfix… bland annat.

Bondhustrun – En blogg som jag läst till och från länge. Det här är en person man skulle vilja ”hänga med” på riktigt.

Matarkivet – Här får man restaurangtips, framför allt från London, där Hanna bor. Hon verkar inte vara så pjåkig på att laga mat själv heller. Många goda recept.

Steel City Anna -Fina bilder från Sheffield i England. En stad jag knappt hört talas om men blir sugen på att besöka.

Bright – Små ögonblick av både det positiva och negativa i vardagen. Och ett och annat LCHF-tips.

Reglerna för utmärkelsen är

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg
4 thoughts on “En utmärkelse!

Kommentera

